Mysterious island of Everseas

Moderators: Stasia, Captain Stik

Re: Mysterios island of Everseas

Postby djbanek7 » Sun Aug 06, 2017 12:18 pm

Здравствуйте. На самом деле есть мистический остров!
Богатств на этом острове очень много но и пиратов там тоже очень много, и не каждый может бросить вызов этому острову. Мистический остров, сам по себе очень тихий и спокойный остров, но если на него напасть то возможности этого мистического острова еще никто не может узнать...
djbanek
80 lvl
WP
djbanek7

Postby VITUSYA » Sun Aug 06, 2017 1:36 pm

Привет, пираты!!!
Таинственный остров существует, именуется он ОСТРОВ-МЕЧТА. Рассказы пиратов побывавших на нем передаются из уст в уста, превращаясь в легенды. Есть легенды страшные и мрачные, другие - красивые и увлекательные, есть веселые и захватывающие... Таинственный остров разный для всех, как и мечты!!!
Мечтайте, пираты!!! Пусть сбываются Ваши мечты!!!

ign: VITUSYA
lvl: 66
srv: WP
VITUSYA

Postby Gonzalll Lonelys » Mon Aug 07, 2017 1:30 am

En un comienzo las civilizaciones no se podían comunicar de una isla a la otra. Cada isla pasaba noche y día con mucho miedo de q las peligrosas criaturas del mar las atacase.
Pero luego, con el progreso de la tecnología, las civilizaciones crearon los barcos y comenzaron a aliarse. Así, las civilizaciones de muchas islas se agrupaban y unían para vencer los temibles monstruos del mar.

IGN: LONELYS
Level: 40
Servidor: Windows Phone (WP)
Gonzalll Lonelys

Postby oldemburg » Mon Aug 07, 2017 1:56 am

Add: Oldemburg
Lvl:31
Plataforma: Windows Phone
La isla de Everseas, es de la mas bellas de todos los mares, pero lo que poca gente sabe, es que dentro de sus muros la batalla te espera, al ser transportados a un magico mundo con temibles criaturas que esperan para atacarte y destruir tus embarcaciones. Un mundo en el cual la batalla es cosa de todos los días, saqueos y destrucción, en donde lo mejor que puedes hacer es prepararte y mejorar tus defensas pues la batalla esta ahí esperando por ti. Un mundo magico que te atrapara y del cual no podras escapar. Excelente juego que me divierte y cada vez deseo ser mejor :D
oldemburg

Postby CronicsS » Mon Aug 07, 2017 2:07 am

A mysterious island, many have tried to explore it more, legend has it that all who have stepped there, never returned, some say that the island is protected by immortal pirates, guardians of the magical source of immortality, these pirates navigate ships worse than ghost ships, The legendary ships, in which the legend says only to be destroyed by the golden galleon, a legendary and majestic ship, but never found, only the bravest tend to seek the rare and magnificent riches of that island, to the best captain, Dyka and Capitain Barba Negra, if they dared to be prowess, be the most fearless pirate in everseas, have a good luck in your adventure.IGN:CronicsS.Level:23.Server:Android.
CronicsS

Postby Josemartins » Mon Aug 07, 2017 3:20 am

Era uma vez uma ilha misteriosa que nessa ilha avia muitos piratas bem armados com suas frotas e que saian pra casar monstros e quando encontrava monstros derrotava com dois ataques ao sair aprocura de outro lugar de ataque encontrou uma ilha misteriosa e nessa ilha avia muitos montros que ao matar ficava cada ves mais forte e rico ing josemartins lvl 18
Josemartins

Postby Ame » Mon Aug 07, 2017 12:22 pm

On l appelle l ile aux mystères, ou encore l ile aux 30 énigmes.. . Il paraît que, si tu la trouves, tu pourras aussi trouver les corps des 30 pirates les plus célèbres. Pour chaque corps q tu trouves, tu lui découvres attaché un message énigmatique avec une carte des îles. Et si tu résous l énigme, tu peux lire la carte et découvrir le trésor du pirate dont les os reposent en ce lieu. On dit aussi que c est barbe noire qui a récupéré les ossessements de chaque pirate et les a réuni sur cette île, après avoir obtenu les cartes au trésor de ses ennemis ou alliés. Du coup beaucoup pensent que l ile mysterieuse est l ile de barbe noir et qu' il y a cache les corps et les trésors. Mais c est faux. J ai fouillé son ile et n est trouve qu' une demi carte. Peut être indique_t_elle le lieu de la 2e moitié, permettant d accéder à l ile mysterieuse. Mais je n ai pas le temps et pas les fonds nécessaires en ce moment pour me lancer dans cette chasse aux énigmes. J attends mon heure...

Ign evan7
Level 120
FRANCOPHONE ANDROID
Ame

Postby Wagner099 » Mon Aug 07, 2017 2:56 pm

In-game name: PACISFISTA
Level: 11
Server: Android
Encompassing ghosts and dragons, the fleet found a mysterious and giant island occupying the entire space of the continent, curiosity had anchored the ships, and there it was, a road that followed to the entrance of an abandoned castle with gold bars falling from Its walls and entrances
Wagner099

Postby Toxic Rose » Mon Aug 07, 2017 8:58 pm

This island has been seen by very few. It is an island that is protected by many gods. This island moves from time to time. Other times it is engulfed in fog as the pirate ships sail by. Only the very honorable pirates have had the opportunity to sail in and gather it's riches always being carefully to leave enough behind for the next pirate. Those that have taken all have never returned with the riches as their are many gods protecting this island. Their are rules among pirates and these gods carefully patrol this island and the seas surrounding it in the everseas.

TOXIC ROSE
LEVEL 24
Toxic Rose

Postby captncrunch » Mon Aug 07, 2017 10:40 pm

This island is unnamed as it is one that travels throughout everseas. It was put into the seas to clean up the corruption and devour the cheating pirates of everseas. The caretakers of everseas have allowed this pollution to over take their seas. This island is both magical and evil and inflicts upon each pirate all that it deserves. Slowly but surely this island will bring balance to Everseas. Only the honorable pirates and honest caretakers of the seas will remain and return if the island is a success. If this magic is overcome by the evil, the everseas will die forever.

CAPTN CRUNCH
LEVEL 78
captncrunch

PreviousNext

Return to Events