Ras le bol

Ras le bol

Postby Jibe » Thu Jan 25, 2018 8:58 am

Bonjour,

J'ai une petite remarque relative à la qualité des armes que peut transporter une flotte de 9 Ship of the Line (ainsi que 2 flottes de KD) pour un joueur level 62. En effet, hier vers 11h du matin heure française, je me suis fait attaqué mes SOTL par une flotte de SOTL (+ 2 flottes de KD : la première = 9 goélettes et la seconde 2 goélettes et 6 caravelles...).

Voici les dommages que j'ai subi avec les T6 ou T7 :
2.png
Dégâts des T7 (et Da Vinci)

On a donc un total de 172 000 de dommages à une distance de 210 (des T6 ou T7). Prenons le cas le plus défavorable, et imaginons que ce soit des T7. Chaque T7 peut faire 231 à une fréquence de 2 (plutôt que des T6 qui seraient plus nombreux, et avec le Capitaine) :
On a donc 172000 / (231*2) = 372 T7 dans la flotte.

Voici les dégâts que j'ai subi au plus fort avec les canons T5 de l'adversaire:
1.png
Dégâts des T5

On a donc un total maxi de 373 000 de dommages à une distance de 200 (des T5). Ce qui fait des dommages à hauteur de 373000-172000 = 201000 uniquement pour les T5.
Chaque T5 peut faire 302 de dommages (prenons le scénario le plus défavorable avec "LE Capitaine" ).
On a donc 201000/302 = 665 T5 dans la flotte.

Bon, voilà plus de 3 ans que je joue... que je tente de faire une flotte digne de ce nom.
Non je ne joue pas 24h/24.
Non je n'ai pas un ami qui prends mon compte quand je dors pour farmer.
Oui, j'ai mis quelques euros dans votre jeu (surement plusieurs centaines depuis le temps, je pense)
Non, j'ai pas mis des Milliers d'euros.

J'ai perdu des batailles... j'en ai gagné. Mais à ce jour, je n'ai dans mes VL que 336 T4, 529 T5, 90 T6 et 142 T7. Oui, j'annonce ma puissance, mais vous verrez que peu m'importe.

Alors quand je vois des joueurs plus récents que moi, qui sont mieux armés et de loin, qui me mettent KO mes flottes en 5 rounds les doigts dans le nez (il lui reste 80% de vie sur ses VL!!!!!!!!) je suis franchement dégouté.
Dégouté que vous ne mettiez pas de limites aux dépenses, mais c'est normal, de votre point de vue, il doit être un bien meilleur joueur que moi!!
Dégouté que vous ne trouviez pas de limite aux KP lorsque quelqu'un se fait attaquer (mais là encore, vous avez augmenté le prix de la KP uniquement pour les attaques d'îles, pas les attaques de flottes... et tout va dans votre sens... €£$ => Moonmana)
Dégouté que vous ne trouviez pas de limite aux KP d'iles gratuites entre copains.
Dégouté que vous ne trouviez pas de limite aux transferts de CUPs.
Dégouté de ce jeu, où régulièrement un level 50 va couler un level 70 car il a fait du transfert d'armes ou de ressources et que personne ne les a vu en direct pour vous le rapporter.

En toute franchise : entre vos bugs à répétition et le jeu completement inégal (les tricheurs et ceux qui ont de l'argent d'un côté, et les autres), je n'ai plus aucun plaisir à jouer à POE.

Equipe Moonmana, je vous souhaite une bonne continuation, des nombreux gains, et qu'il ne reste pas uniquement les tricheurs à la fin... moi de mon côté, je vais aller dépenser mes quelques euros dans un autre jeu, je pense.

Jibe
Level 63
Server WP
Jibe

Re: Ras le bol

Postby Maxim[MoonMana] » Thu Feb 01, 2018 3:55 pm

Bonjour,

I checked two months of his game and didn't see any cheat actions.

He also plays for a long time - from the 2016 year. So it's possible he has good weapons, also I saw that he attacks almost only on top monsters that have bigger chance to drop legendary weapons.

Yes, we know that we have a lot of bugs and errors but we work hard to solve all of them.
Re gaming process:
We decided to change the game a little bit and some players like this update some don't, unfortunately, it's very hard to be perfect for everyone.
Maxim[MoonMana]

Postby picards » Fri Feb 02, 2018 9:58 am

Maxim,

ou est le respect des joueurs qui ont fait vivre votre jeu depuis des mois ou des années?
quand un joueur niveau 40-50 peut tuer aussi facilement des joueurs de niveau 60-70 (j'ai déjà posté quelque chose à ce sujet) , ou quand des joueurs qui jouent depuis 3 mois, peuvent tuer des joueurs qui jouent depuis 3 ans, le jeu devient débile !
tous les gros joueurs ont arrêté ce jeu, il semble simple (comme je vous l'ai déjà suggéré) pour vous de vérifier cela et de prendre les décisions adéquates pour faire vivre votre jeu ....
picards

Postby Maxim[MoonMana] » Wed Feb 07, 2018 3:35 pm

Thanks for your opinion and suggestions.

At that moment our game will be in such version maybe once we will change something.
Maxim[MoonMana]

Please give an explanation

Postby usre » Thu Feb 08, 2018 12:17 pm

Last week I was driving a trumpet for protection,Empty my resources,Close one of the accounts, I have nothing to say, after all, I do exist fault。But! I cleared my account again yesterday with weapons including resources。Then tell me! Slander me as a hacker!Now that I've published all my screenshots, would you please tell me what this so-called hacker did, what he got, what he destroyed!My level 64 has less than 120 thunderbolt, da Vinci 8 T7 260 Give me an explanation. thank you!
Don't use your rights to do whatever you want, my friend 1133 is also said to be you hackers, without any explanation, led to his departure
If we don't resist, they will use bayonets to stir up our heads, loudly say, this is the hacker
Attachments
1.png
2.png
3.png
usre

Postby Kiza1990 » Thu Feb 08, 2018 2:34 pm

Shut up already u all used bots and were punished so stop crying everyone knows that the alliance bears is an alliance full of cheaters if u ask me everyone in that alliance should be checked for cheating
Kiza1990

Postby usre » Fri Feb 09, 2018 12:55 am

Grandson! What did you say? I said my fault, and punished. You now say I use robots, so you dare not let the official release of my resources and weapons numbers? I have nothing to be afraid of, my gold no more than 300 w iron ore no more than 200 w, wood will be more. Say I am a hacker for a while, say I use the robot! Tell me, what did I do with this in your words?
Automatic monster hunting? My kill number to see for yourself
Automatic acquisition of gold coins? Dare the authorities not disclose the amount of my resources? Tell me the number of resources that were created when I was punished for the second time?
Maybe you will say, I put them into weapons hiding, so the official dare not publish my warehouse!
By the way, release all the data before I emptied my resources last week! Am I lying or some people, everyone will see.
usre

Postby usre » Fri Feb 09, 2018 1:11 am

Don't think I don't know, the game manager that a few accounts and your trick! Five days ago 2 people 4 teams, attack my island for 30 minutes, is to want to falsely accused me of professional trophies or test my weapon is normal, seal my account on the same day, I will look at you hit my island, after playing I deliberately not completely repair, teammates asked if you want to help, I said no, I will look at the group of clown performance. In less than three hours, I was falsely accused of hacking and emptying weapons and resources. Who dare to come out to explain? Cowards?
usre

Postby Kiza1990 » Fri Feb 09, 2018 1:17 pm

Still crying lit a little baby cause he got caught cheating poor baby upset then dont cheat fs grow up and accept ur a cheater just lit most of ur alliance
Kiza1990

Postby Maxim[MoonMana] » Tue Feb 13, 2018 3:05 pm

Good day, Pirates

All decisions that you see is not my desire because I like someone or dislike (for me it doesn't matter who you are and from where)
Only one thing is important is game without cheaters and game that works correctly and players love this game.

We are making our conclusions only after checking action logs by our programmers.

We have no possibility to show you this logs because cheaters will see what they are doing wrong and how we detect them.

Please don't think that we do something just for fun... if our programmers said we that the player is the cheater I have no reasons to not trust them, they know better their code.
Maxim[MoonMana]

Next

Return to Pirates of Everseas FR